گروه شیمیایی ریچرکا

گروه شیمیایی ریچرکا معتبرترین تولید کننده و پیشرو درزمینه ی تولید محصولات شیمیایی،ملزومات درزمینه ی عملیات سطحی بر روی فلزات، علی الخصوص استنلس استیل، مس،برنج،تیتانیم و فولاد کربنی می باشد.

آزمایشگاه تحقیقاتی این شرکت حدود۲۵ سال است که بر توسعه و پیشرفت محصولات صنعتی-شیمیایی در زمینه ایمنی محیطی و محل کارفعالیت داشته و توانسته است که با تکنولوژی بالا، زمان تولید و مصرف انرژی را کاهش دهد.

یکی از مهمترین فعالیت های گروه شیمیایی ریچرکا تولید محصولات شیمیایی و ملزومات جهت عملیات سطحی استیل  طبق استاندارد بین المللی ASTM A 967 , ASTM 380 جهت تمیزکاری ، چربی گیری،اسیدشویی و پسیو کردن قطعات و لوازم استنلس استیل می باشد،که تلاش های این گروه در این زمینه منجربه حصول بهترین نتایج در این عرصه شده است.

*از سال ۱۹۸۸ که این شرکت درزمینه تحقیق و فرمول سازی محصولات بسیار فعال بوده و  امروزه با سه کارخانه به مساحت ۱۳۰۰۰ مترمربع بعنوان یک شرکت بزرگ و بسیار مهم و تاثیرگزار جهت حل مسائل مربوط به عملیات سطحی و نگهداری سطوح فلزی می باشد. ریچرکا همیشه بطور مستقیم درگیرتحقیقات ونوآوری دررابطه با محصولات جدید و تکنولوژی های پیشرفته برای عملیات نهایی برروی سطوح فلزی می باشد و توانسته است با مشاوره، خدمات و فروش مواد شیمیایی و ملزومات به شرکت های ذی ربط و بزرگ در اروپا و دیگر نقاط جهان، نقش بسزایی در بر طرف نمودن مشکلات و بهبود در رشد و توسعه ی آنها فراهم می آورد.